Fire in the hall

Kom hem från biblioteket strax innan 23..de var ju helt okej faktiskt får jag lov att säga. Mailade läraren i projektkunskap och får väl se vad hon säger...förhoppningsvis slipper jag skriva om allt.

Tittade iaf på Bride Wars igår, kvaliten var sådär men hallå den handlade om bröllop och mina två favorit sådespelare var med. Mitt i blev jag dock avbruten av de högsta och jäkligaste ljudet jag hört på länge - aka brandlarmet. Bara och slänga på sig massa kläder och bege sig ut. Stört kallt, stört! Som tur va kom vi in efter bara några minuter, woho to that! Sen fortsatte jag titta på filmen och hoppade i sängen strax efter 01.

Idag - sovmorgon för läraren för PR-kursen ställde in lektionen, hans frus skola hade stängt så han ville väl inte vara sämre. Men skickade in mitt arbete igår iaf så han har det..quizet blir på onsdag istället vilket är ok. Just nu är det -7...ja då menar jag inte i celcius utan i fahrenheit....alltså ungefär -21 celcius och de ska kännas som -30.
De är va jag kallar kallt!

Nu ska jag till gymmet..om jag kommer fram utan att frysa fast i marken. Sedan blir det lite plugg och plugg innan de är party tonight! Måste iväg till en affär också så vi får se hur det går!
Ciao från kyyyyyllaaann!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0