En ond nacke

Hej halloj...de har då inte blitt något bloggande idag, har varit fullt upp men egentligen inte :p Vaknade 08.40 och uppfattade inte tiden på någon minut innan jag slängde in mig i duschen och på 15 minuter var jag utanför dörren..med fönad lugg till och med :) Kaffe köptes på vägen och lyckades inte spilla ut så mycket heller - Vågen för mig! Kort lektion innan jag åt lunch med bla Richard innan dagens andra lektion som likaså gick fort. Dom har flyttat vår midterm från måndag till onsdag - woho!!

Efteråt slängde jag i en tvätt och sprang och mötte Marie för en tur i Westervilles antik/secondhandaffärer. De finns tre stycken..en bra, en med mycket möbler och småsaker och en tantaffär. Den första var farlig...hittade en underbar (!) skarf som jag köpte för $4,27 och tittade på en stickad poncho samt en päls för $50...den var UNDERBAR, brun och självklart fejk. Lite kort i armarna men ska prova den imorgon igen!

Sedan gick vi vidare och mitt hjärta fastnade för en päls poncho kind off med knäppe över axlarna. Den är faaaaantastisk och den var som skapad till mig. Inget pris på den..men ägaren sa att den troligtvis var $40 men ska komma tillbaka imorgon. En äkta (kanin)päls som är helt fantastisk. KÄRLEK. Jag skkaaaa ha den om den kostar 40, annars ska jag spana in den andra. Usch så mycket fint de finns!!

Nu - sängen för min nacke håller på att ta livet av mig. VETEKUDDE!!!! Ge mig!!

Kommentarer
Postat av: Karro

har du en sån? :O

2009-01-31 @ 16:42:49
URL: http://kajjo86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0