En dag i backen!

Godkväll!
Kom nyss hem från Ski trails där vi spenderat eftermiddagen...trodde inte att se skulle räcka men de var faktiskt rätt lagom med 3 timmar. Vi träffades vid 13 och var på väg vid 13.30 efter väntan på film och faxning av listor till security office som måste veta allt när en grupp lämnar campus - hej de kan inte bli mer amerikanskt! :p

Bilfärden tog en timma och alla blev glatt överraskade av backarna. Visst 13 backar..najs standard men majoriteten av tiden spenderades i liftarna. Lift i 2-3min och sedan åka 1min :p Men de var värt 160:- som vi betalade. Skolan stod för liftkort och transport. Mycket trevligt!! Vi funderar på att åka tillbaka igen men vi får se hur det blir. Skidåkningen gick super och knappast att jag skulle ramla! Gryyym ;)

Nej nu ska jag läsa lite inför min Midterm imorgon i Ad&Pro men de ska nog gå rätt bra tror jag utan sååå mycket plugg. Fryser rumpan av mig och har 3 par strumpor på mig :p

Ciaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0