Drinki drinki!

Halloj!

Hoppas att alla hade en bra dag, själv så har jag varit inne hela dagen och pluggat! Läst nästan två kapitel till lektionerna imorgon, gjort 10 mini-intervjuer och skrivit/fixat/ändrat på våran "lilla" b-uppsats som ska in på fredag. Men de är så lungt så lungt...fast inte för katrin som tydligen ska läsa den 100 gånger minst innan inlämningen. Hoppas du får kul med det darling, det tar ju sin lilla tid!

För övrigt så tappade jag tydligen min plånbok igår...vilket jag inte ens märkte så de är ju jävligt bra!!!! En tjej hörde av sig och sa att hon hittat den..underbara människa minst sagt! Allt fanns kvar i den och jag blev sjukt lättad, han stressa upp mig under timmen innan vi skulle mötas. Det finns små änglar överallt!

Nu ska jag läsa det sista och skriva mina funderingar...sedan ska vi ut och ta några öl på Old Bay (the one and only pub in town) men dom internationella studenterna som är kvar från förra terminen. Trevligt att träffa dom, men egentligen har jag noll energi till det!

 
Världens mumsigaste tuggummi med mint-mellonsmak!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0