Dollarn!

Är det bara jag som tycker att dollarna ska sluta springa iväg med mina pengar?? Den har fan gått upp 32 öre på en/två dagar och de tycker inte jag är okej - så sluta upp med det genast!!

Klockan är 08.53 så snart dags att bege sig till skolan för två lektioner. Quiz på första som jag måste läsa på lite på vägen dit men de är bara att hoppas på det bästa :) I eftermiddag är det möte med iternationella föreningen på en glassbar - gratis glass! Mums! DÅ ska vi går igenom kommande månader program och lite mer...ikväll är det utgång på stördaste stället i stan - ska bli...spännande!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Anonym

har vi inte lärt dig att man ska hålla i plånkan?

2009-01-15 @ 20:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0