Biblioteket

Nu är jag här igen...på biblioteket! Tycker om detta ställe..illa att man inte kan bo här på riktigt för jag skulle inte banga på att spara $2730 på det, jag ställer upp utan att blinka!

Igårkväll var jag i säng sent, filmtittandet fungerade inte..eller dvd´n fungerade inte så vi tittade på tv och snackade en massa vilket var trevligt det också. Men de var segt att gå upp imorse. Upp hoppade jag iaf och lyckades klara två projektkunskaps test innan jag hade min princ. och managementkurs vid 13. Mycket myycket skönt att äntligen klara dom - 100% är inte fy skam heller :p


Jag hade en hel del saker att släpa med mig till lektionen tidigare;
Dator + laddningssladd
Tre böcker i projektkunskap
Understanding management (stor bok 1)
Public Relations (stor bok 2)
Antackningblock..stort!
Vattenflaska
Kamera
Frukt +  Müslibars
...och en massa strunt

Allt detta ger mig en heleftermiddag/kväll på biblioteket men förhoppningsvis en lunchpaus vid 18-tiden. Ska skriva en inlämningsuppgift på 4-6 sidor..min tanke är runt 5 sidor. Sedan skriva klart min litteraturrapport, läsa ett kapitel och sammanfatta + plugga på quizet, skriva ut ett case jag gjorde igår, bestämma min "produkt" till A&P-klassen och skriva lite om varför jag valt den..målgrupp och liknande. De är de som är MÅSTE och ska vara klart imorgon! Gah! Nej man kanske skulle slänga i en högre växel och brumma vidare..
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Karro

Nya väskan är med iallafall ;)

Är du nöjd med den?

2009-01-18 @ 22:00:33
URL: http://kajjo86.blogg.se/
Postat av: Jojo

Japp den är alltid med! :)

Den är underbar och värd varenda liten krona och lite till! Den är perfekt i storleken, får plats med hur mycket som helst och den är lätt att bära astung - med alla mina 70 böcker alltså! :)

2009-01-19 @ 05:46:59
URL: http://jojoaug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0