Biblioteket

Sitter på biblioteket och flummar..bibliotek är underskattade och detta ställe kommer vara mitt hem under kommande 5 månader! :p Går man hit ensam slutar det alltid med att man är ett helt gäng - alla tycker vi om biblioteket!


Jag har pluggat inför quizet imorgon..ska läsa lite till dock. Sedan har jag hittat ett ämne till min "Journal 1" due Friday - Virgin America! Stört bra ämne som är mycket underhållande så jag hoppas läraren tycker de är bra!


(har kommit på att de bara är att stoppa in minneskortet i datorn så nu kommer ni få fler bilder!!)

Kommentarer
Postat av: Karro

Kul med bilder ;) Bibliotek är fett underskattade svar ja :P



Hoppas allt är bra med dig! :)

2009-01-14 @ 08:24:04
URL: http://kajjo86.blogg.se/
Postat av: Frida

Nämen ooh så bra Jojo! Njea, Karro, bibliotek är bra ibland! : ) Jag ska åka till stadsbiblioteket o nörda snart!



Luuuuv!

2009-01-14 @ 09:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0