Belöning!

Livet är uppbyggt på belöningar, iaf mitt liv. Gör man något bra - då får man någonting tillbaka!

Nu har jag pluggat i några timmar (med en Rachel Zoe Project paus) och gått igenom alla slides och har lite bättre koll på vad det är jag måste kolla lite mer på och vad det är jag kan inför Midterm på måndag. Jag är mer exalterad än nervös så de måste ju vara ett bra tecken :p

Om 30 min ska jag möta upp Rachelle, Lennart (?) och Jonatan för solning, nagelfixning och inköp på Krogers. Stackars Jonatan tror bara vi ska åka till affären och handla - sucker! Förhoppningsvis är nagelstället öppet så dom kan fixa mina naglar för dom är verkligen inte underbara just nu (sprickor i sidorna vid nagelbandet för dom med intresse) så hoppas på det. 

Ikväll är det surpriseparty tror jag för en tjej som fyllde år i veckan - fun! 
Nej nu ska jag gå och ta ut pengar och sedan lämna mina böcker innan jag ska möta upp dom andra!

Ciaaoooo 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0