BAJS!!!

Okej...bajs bajs bajs bajs bajs BAAAAAJJJJJJJJSSSSSSSS! Om jag inte skulle vara på biblioteket skulle jag nog skrika just nu..troligtvis BAAAAAJJJJJSSSSSSS!

Det positiva är att jag är klar med min inlämningsuppgifte till projektkunskapen..hur bra som hellst, sparad, skickad och säker! Woho!

Men vad är då det negativa?
JO ATT JAG ÄR DUM I HUVUDET OCH INTE HAR SKICKAT LITTERATURRAPPORTEN TILL MIG SJÄLV!! Den kära litteraturrapporten ligger på datorn hos pappa och birgitta -och dom är i fucking Thailand. Hur i HELVETE ska jag lösa detta? Aldrig i fucking helvete att jag tänker skriva om de skiten..kommer aldrig att hända!!!

Vilket jävla bajs alltså...skit skit skit är det som är på min hjärna nu!! Hur kommer detta nu att gå?
Får väl maila läraren och kolla när det måste vara inne, tror det är imorgon men man kanske kan få lämna in de senare. Har man haft en termin på sig ska väl inte en och en halv vecka till göra så mycket? KLUMPIGT johanna, klumpigt!


Nu ska jag fortsätta vara aggro mot mig själv..


Kommentarer
Postat av: Syster

Ring till farmor och farfar, dom kan säkert fixa det!

2009-01-16 @ 14:52:20
Postat av: Jojo

De skulle dom nog kunna göra..får göra så om inte läraren är snäll. Nu ska jag kolla mailen - håll tummarna! :p

2009-01-16 @ 16:04:01
URL: http://jojoaug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0