Apelsin och banan!

Gårdagen var lyckad..haha jag vet inte riktigt om jag definierar det som att jag drack mer än en öl på en kväll (de är det nog för dom andra). Men de var riktigt trevligt på Old Bag..de är det ifs alltid men ändå. Middag och dricka och sen fylldes det på med folk så typ alla internationella var där och ett gäng till. Fun fun fun, men lite sent i säng blev det allt!

Nej nu är det en ny dag...nytt quiz vilket jag inte känner mig förberedd på så whatever. De är lite synd att studiemotivationen är på noll. Men kan man bara få G i betyg så varför ska man bry sig egentligen? Okej såklart jag bryr mig och ett D är kanske lite tråkigt..C+ eller B- låter lite roligare och inte allt för jobbigt :p

Nu ska jag iväg...usch vi har inget toapapper - någon har snott toapappret! :p
Ciao

Kommentarer
Postat av: Frida

Hej! Min kära emigrerade Stockholmare!



Hur i all fridens dagar har du döpt inlägget till apelsin och banan??

Puss



2009-01-09 @ 16:38:56
Postat av: Jojo

Haha..just de glomde jag skriva me..hihi jag at de till frukost! :P

2009-01-09 @ 17:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0