2.nd home

Jag är just nu placerad i mitt andra hem - biblioteket! Kom hit efter lektionen i eftermiddags men blev inte så mycket plugg då. Skrev lite på min managementuppgift men sedan gick jag över till researrangör för två brudar som ska göra sin praktik på sjukhuset i Kalmar så har bokat biljetter och så till dom. Satt i typ 3h och gjorde det...ingenting fungerade ihop men de ska nog gå bra :p

Nu ska jag skriva klart min managementuppgift, plugga på quizet jag har imorgon, skriva lite mer på Paper D alternativt läsa lite i "Teamroller i praktiken" och flumma på en litteraturrapport..vill få den klar! Det finns alltis saker att göra..oh juste måste plugga på mitt test på torsdag också. Fun fun fun!

Har iaf Derk the Jerk with me...underbar vit liten sak, underbar! Några gissningar på vad Derk är för någon typ? Otrolig plastig sak..och något jag alltid får för mig att släpa runt på på bibliotek (hint till Katie!)..


Ciaaooooo


Kommentarer
Postat av: Katie

Okej, va??

2009-01-21 @ 11:28:18
Postat av: Jojo

Haha..de blev lite fel där kom jag på...de var ju inte du ju! Sorry :p

2009-01-21 @ 20:23:10
URL: http://jojoaug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0