ZzzZz Torsdag

Jag skulle upp tidigt...jag skulle plugga eller träna..vad gjorde jag? Jag SOV! Hemska människa...tycker inte om att sova när man kan vara produktiv, ja iaf ibland!!

Ska sammanfatta kapitel 6 inför morgondagens test och sedan är det dags för en management lektion igen. Vi borde få tillbaka alla uppgifter idag  - spännande, not. Kollade in mina betyg på webben och har tydligen fått A på något..som jag inte ens vet vad det är :S Aja, tack tack för det!

I eftermiddag ska jag förhoppningsvis sätta på en tvättmaskin innan jag och rachelle ska åka och fixa naglarna. Woho! Tror de blir lite glitter dagen till ära :p Ikväll är det självfallet Old Bag som gäller :)
Nej nu ska jag plugga och äta klart lunchen aka fettsoppan! :S

Ciao


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Durr, klart du far A:n. Det ar bara att tacka och ta emot haha!

2009-02-06 @ 17:32:17
URL: http://kiminostyle.blogg.se/
Postat av: Jojo

Haha ja men eller hur :p Jag klagar då inte!

2009-02-07 @ 00:28:10
URL: http://jojoaug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0