Workbook

Omg!!!! Gick och la mig typ sex i söndags morse och 04 inatt - bläää! Men nu är jag tillbaka på biblioteket för att göra det sista på min workbook som ska lämnas in 12.30. Har inte sååå mycket kvar jag har en sidan då vi ska flumma lite och annars vill mest säkerhetskolla allting så det är ok innan jag ska klistra in allting i min workbook :)

Annars så ska jag flytta in i mitt nya rum idag..förhoppningsvis iaf. Ska bara få underskrift från min hall director och hon sitter i samma kontor som Jeff som ska ha papprena så dit ska jag gå efter Ad&Pro lektionen. Ska bli sååååå jäklans skönt att ni inte förstår :) 3 veckor kan tyckas kort men är i detta fallet en evighet!!!

Nu ska jag fortsätta med mitt..mina annonser är iaf kickasss snygga så hoppas han tittar mycket på dom! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0