Vilket väder!!

Vaknade upp och solen riktigt sken in genom fönstret och man kunde höra fåglarna - hur underbart är det inte att vakna till det?! Riktigt bra start på dagen :) Har legat i sängen och läst dagens kapitel, mjukstart sådär lagom avancerat.

Har dock ett problem - inga duschsaker för dom glömde jag i Suites duschen!!! Ska dit i eftermiddag och ta de sista, men jag vill duscha nu!!! Hela korren är död (alla är i skolan/övningar) så vi får se vad jag kan trolla fram. Har legat och drömt mig bort till Mexico, nu är det 22 dagar kvar..härligt!

Visa stora bilder
Bildkälla

Nej nu ska jag komma igång, skolan börjar 13 och skulle gärna velat äta något innan dess! :)
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0