Varmt och skönt

Ytterligare en fin dag och solen riktigt strålar över Westerville! Alltid liiite lättare att hoppa upp på morgonen då :)
Var uppe till 01.20..satt och skrev på en sammanfattning inför provet imorgon och var inte alls trött. Tog en dusch och upptäkte att jag är för lång, munstycket sitter för långt ner så jag får huka mig..konstigt!

Oh well, imorse lämnade jag in min intervju och lyssnade på en föreläsning med Melissa Johnson som skrivit boken "Brand Me.." och den var verkligen jättebra. Kommer helt klart att köpa boken (finns bla på Amazon) för de är sådant jag skulle vilja veta mer om. PR-kurser är något som Kalmar saknar..jag hittade inte en enda kurs, hur är detta möjligt???

Oh well..ska strax bege mig mot lunchen innan det är dags för advertising och promotion! I eftermiddag är det plugg, måste lämna tillbaka en peruk också som vi lånade av en secondhand butik! :p

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0