Vadå plugga?

Hej hopp - hoppas er dag var faaaab! Min blev helt okej...provet gick BRA, en fråga jag inte kunde men tror jag fick ihop den också. Nu hoppas jag verkligen att jag får ett bra betyg också..håller tummarna!

Efter provet så gick jag hem och började skriva på quizet som vi ska ha imorgon, men de var så tråkigt att jag gick och tränade strax över en timma, hem till duschen, fixi-trixi och sedan var de middag. Nu så pluuugggar alla eller har lektion och jag vill till old bag, vill inte bara sitta hemma och tråka. Ska ringa sarah och övertala henne tror jag...annars kommer jag sitta och sminka mig i en timma och se ut sen en transa när vi ska ut :p Vilken syn!!! :S

Nej störa grannarna med hög musik och fortsätta med quizet får de bli, bläää jag vill ju inte plugga ju!!
/Shitface!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0