Träningsvärk

Jag glömmer alltid att stretcha - alltså får jag skylla mig själv att jag har apont i axlarna/ryggen. Provade någon ny maskin och jäklans vad den tog. Blir inget mer av den...annars kommer jag få tillbaka mina simmaraxlar-rygg (de går liksom upp och ser konstigt ut) och blä dom tycker jag inte om. Men alltid kul att ha lite ont och känna att man lever!

Gårdagen då..hur gick det? Kom iväg till Old bag strax innan 22 tror jag, väldigt lungt men framåt 23 så damp en massa folk och och de blev fullt. Trevligt trevligt! Dansade och sjöng något otroligt hemst till både de ena och det andra, pratade med trubaduren om hans söta barn. Fatta 1,5 år och kunna alfabetet och räkna typ - smart unge. Men inget slår pluttarna för dom kickar assss och är sötast i världen och smarta också!! Tiden gick fort...sen stängde dom och vi hängde kvar lite och pratade med Matt (bartendern) som är världens skönaste människa. Hemma vid strax efter 3 och dog i sängen.

  
Världens sötaste pluttar!!

Hoppa upp vid 9 var bajs, gick och la mig en timma efter den lektionen och jag var redo på Ad&Pro efter en kaffe. Nu - plugg i biblioteket!!
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0