Träning

Hej halloj...nämen oj jag har missat att blogga idag :p Inte bra!

Dagens historia:
Ställde klockan på 07 och vaknade till liv 07.30 då jag låg i sängen och tryckte in lite inför dagens midterm i PR. Var på plats 20 min innan vi skulle börja och satt och pratade/pluggade med en annan tjej som också brukar vara tidig + lite med Dr. Ludlum (föreläsaren). Provet gick bra, känns som jag satte den 100% men de vara lite si sådär på en av frågorna för den var lite mysko..men men.

Sedan blev det biblioteket med Chris, lektion i Ad&Pro och sedan biblioteket till middagen vid 17.15. Var irriterad på en lärare som inte lade upp studieuppgifterna inför provet på tisdag men men. Satt och ugglade och muppade mig med bloggen som jag inte vet hur jag vill ha. Söt eller Cool?

Efter middagen har jag spelat Tennispong (..pingis med två händer såklart!!) Och nu ska jag iväg till gymmet och göra kondition. Sedan ska de handlas mat vid 21 så måste skynda mig iväg nu!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0