Tisdag?

Varje morgon jag vaknar ställer jag mig frågan vad det är för dag..när jag vaknar innan väckarklockan alltså. Idag kom jag fram till att de är tisdag och Managementkurs på schemat :S Blä!! Har nästan skritit klart uppgiften vi hade till idag ska bara skriva in lite mer teori och printa den.
Men innan dess ska jag till gymmet, lektionen börjar 13.00 så de är iaf relativt lungt än.

Solen skiner och enligt min dator ska det vara -9 vilket betyder att kylan är på väg tillbaka, eller så har man vant sig med minusgraderna ocn tycker dessa är varma :S Kollade precis in resultatwebben och ÄNTLIGEN har alla poäng blivit registrerade - tack alla knappast underbara lärare på bbs. Oh well skönt att dom iaf är där, var lite orolig över min hemtenta som var 9 sidor med gud vet vad men de gick ju strålande :)

Nu ska jag till gymmet - puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0