Stolt

Ibland blir man glad på sig själv...när man verkligen tar tag i saker och gör järnet!!

Managementkursen som jag går (en av tre) är ett superintressant ämne..men när man läser två andra kurser som också är det och lite till faller den gärna undan lite bakom dom andra två. De har inte funnits någon motivation för managementkursen - mycket synd. Men nu så!! De tar tid men sitter och sammanfattar kapitel 5 just nu, aplånga kapitel, men de går bra och de är intressant - så nu är jag stolt över mig själv att jag tar mig tiden att verkligen plugga!!

De ÄR intressant men tiden räcker inte alltid till! Så blir det när man läser tre kurser parallelt! :)
Nu ska jag fortsätta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0