Söt söndag

Solen skiner så fint så, inte snö i luften som det var igår morse när jag gick till Cardinals! Det är ändå bara nollgradit men de ser inte ut som de är några snömoln där uppe i luften - tänk så skönt om vi slipper mer snö nu! Usch de kändes mycket sorligt att säga så..jag tycker ju om snö. Men jag tycker om värme mer..mycket mer.

Idag då, vad händer denna söndag? Plugg och planering inför våra presentationer/show i veckan som självklart måste vara perfekta/fucked up. Frukost och sedan biblioteket som vanligt. Ska sammanfatta en bok idag till litteraturrapporten tänkte jag och skriva ett test på en annan. Sedan blir det nog sammanfattning av quiz och ska kolla på managementuppgiften till på tisdag. Oh då får vi tillbaka testen också - hur ska detta ha gått?!

Gårdagen var trevlig, såg första akten på Absolut Turkey, en teater, sedan blev det öj/jäger, Anouk´s lgh och sedan turnerade vi runt Westerville i jakt på fester som inte existerade. Kom hem typ halv tre tror jag...så nu är jag utvilad och happy.


Ha en fab dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0