Soligt..värre!

(inlägget skrevs igår kväll med blogg.se var mindre sammarbetsvilligt!!)
Precis hemkommen från gymmet där jag kände mig extra hurtig, var där mellan strax efter 21 och tills stängning 22..mycket lungt och inga hysteriska träningsmänniskor där. Mycket trevligt!

Bokade resan TILL MEXICO i eftermiddags innan middagen. Vi åker den 19 mars och kommer tillbaka den 30 mars. 10 underbara dagar i Playa del Carmen (och en natt på flygplatsen i Mexico City - nej vi lämnar inte flygplatsen mamma!!). Ska verkligen bli hur skönt som hellst. Kommer vara typ 32 grader i luften och 25 i vattnet - perfekt! De är jag, christoffer, jonatan, richard och toby som åker..underbart, vi kommer ha så kuuuul så. Firade med två Corona på Old bag efter middagen...dom kommer ju från Mexico :p



Nu ska jag sammanfatta kapitlet till quizet imorgon - fab, sedan är de natti natti. Min roomie sover redan..och jag är så snäll att jag inte tänder alla lampor - som hon brukar!!!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0