Rosa söndag

Underbart, helt underbart! Jag är på uuunderbart humör och har varit sååå duktig idag! :)

Efter en brunch med Christoffer så gick vi till biblioteket (haha inte ens chris kan bära min väska - så mycket saker är de i den..ska fota allt innehåll och lägga upp en bild :p). Pluggade faktiskt rätt effektivt och blev klar med de sista på min inlämning till imorgon, klarade ett webbtest i projektledningskursen samt sammanfattade en bok. Mycket mycket bra gjort av mig. Känns så skönt att äntligen vara igång med den kursen som är på distans i Kalmar.

Middag vid 18, ingenting att äta som vanligt - tacos + kaffe! Och nu är jag tillbaka på biblioteket..men vad gjorde jag efter middagen? Köpte ett tennisracket - FAB! Lite dyrare än min första tanke men jag och Dustin åkte inte till Walmart. Så på tisdag går första matchen av stapeln och då jäklar ;) Kommer bli så kul så, Dustin blir en bra tennispartner och innan sommaren ska vi kicka Buraks assss.

Hur avis är du just nu på mitt racket Helena???



Visst är de vackert???

Kommentarer
Postat av: Karro

haha det måste vara det snyggaste tennisracket jag sett :D

2009-02-16 @ 09:11:05
URL: http://kajjo86.blogg.se/
Postat av: Elli

Och självklart är det rosa! :) Du är så söt gumman! ;)

2009-02-16 @ 14:02:41
URL: http://ellizbelliz.blogg.se/
Postat av: Annica

Rosa vad annars.

Jag har också en rosa sak nu. Har köpt telefonen jag snackat om i 4 evigheter. En rosa F480 Samsung

2009-02-16 @ 14:56:37
Postat av: Jojo

Karro - Visst är det!!! Jag är KÄR! Puss!

Elli - Trodde du något annat om mig? Nej inte en chans att jag skulle springa runt med typ ett SVART. Skulle ifs matcha outfiten men när de ska vara rosa :)Puss!

Annica - Jag ska köpa iPhone och bada den i rosa färg så kan dom vara kompisar :) Puss!

2009-02-16 @ 17:04:41
URL: http://jojoaug.blogg.se/
Postat av: Helena

AAAAh! Det är inte rättvist!! :-P

2009-02-17 @ 09:06:56
Postat av: Jojo

Hihihi..jooooo de är de visste, because Im worth it ;) Puss på dig darling

2009-02-17 @ 20:53:53
URL: http://jojoaug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0