Prov..igen!!

God eftermiddag/kväll hemma i Sverige! :)

Har presic gjort provet i Managementkursen..pluggade i princip ingenting igår, läste igenom mina definitioner en gång. Och imorse vaknade jag vid 10 och var på biblioteket vid 11 där jag hittade ett bort med klasskamrater - där lärde jag mig allt jag kan. Gick okej under de 1,5h jag var där.

Hur gick då provet? BRA tror jag..kors i taket. Bullshit bullshit och ännu mer bullshit och så klarar jag mina prov. Får se på torsdag eller tisdag vad domen blir, men tror iaf att jag klarade mig!!!


Nu ska jag sammanfatta kapitel 8 till ett PR-quiz imorgon och börja flumma på en uppgift till på fredag, som är värd massa poäng så den måste bli bra! Sedan är det svennemöte..på Old Bag kanske?

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0