Polaris

Hej hopp!
Precis hemkommen från Polaris och en middag på Max & Erma´s som är en av våra favoriter när man i princip kräks på maten i Cardinals Nest - läs alltid! Gårdagskvällen blev sen så jag känner mig allmänt efter idag...men Ad&Pro klassen var lika intressant som vanlig, Dr.B ska ha ytterligare en kurs nästa termin så funderar på att ta den med....vi får se.

Efteråt mötter jag upp Rechelle och compani och vi åkte till Polaris Fashion Place där vi mest gick runt och var halvintresserade, köpte mat, middag och nu är jag hemma igen. Tanken för ikväll var en grek-fest i downtown Columbus men min nacke gör ont så jag skippar nog det, annars kommer jag vara grinig och inte alls kul, plus att min kassa inte riktigt tillåter flera utekvällar i veckan. Så de blir film och lugnt hemma. Hade tänkt plugga men min roomie ligger och sover så känns elakt att tänka alla lampor..oh well!

Nej nu ska jag hitta på något...typ en varm dusch kanske nacken skulle gilla!

Kommentarer
Postat av: A

har du flyttat tillbaka till sverige? eller vad händer..

2009-02-07 @ 00:51:26
URL: http://fancifulblogg.se
Postat av: Jojo

Nej nej jag befinner mig fortfarande på Otterbein College, Westerville, Columbus, Ohio och kommer inte hem förens i Juni..om jag inte försvinner längts vägen vilket är lockande. Längtar inte tillbaka till blåsiga Kalmar och bbs iaf, och de är de som händer :p

2009-02-07 @ 18:57:52
URL: http://jojoaug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0