Nytt boende, SB och sekter on campus

Precis hemkommen från min nya lägenhet..tyvärr flyttar vi inte in förens 30 mars men den är vår, eller rummen är våra. Skrev under papprena nu ikväll innan vi tittade på Super Bowl. Kommer bo med Rachelle och sedan två underbara brudar och vi kommer ha sjukt kul de var jag 100% redan. Jag och Rachelle får rummen med dubbla garderober också - hur bra som hellst!!!

Kvällen var trevlig, massa snack, massa snacks, massa fotboll och lite skrikande på TV.n. "Vårt" lag vann och de var sjukt spännande på slutet. Nu måste jag bara välja en reklam att skriva mitt arbete om. Halvleksuppträdandet var dåligt...sämst på länge enligt brudarna.



På vägen hem mötte jag två ferternitys som har sina invigningar idag..vilken syn!!! Först kom Alpha Sigma Phi i sina svarta klädnader ledda av en i vitt och bärande på lyktor. Skitcoolt/halvläskigt. Slängde upp kameran men man får inte så många bra i mörkret. Sedan mötte jag Dustins (vet inte vilken de var)..dom hade på sig gröna t-shirts och ledda av militärer..dom kom ett GÄNG på parkvägen och började skrika att killarna skulle lämna plats och gå till höger..sedan bad dom om ursäkt att dom var ivägen typ 70 gånger - så söta!!!

Kommentarer
Postat av: Karro

Låter som ett avsnitt ur Greek haha :P

2009-02-02 @ 09:47:33
URL: http://kajjo86.blogg.se/
Postat av: Jojo

Ja men typ...de var skitkul! :)

2009-02-02 @ 16:56:51
URL: http://jojoaug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0