Music!

Vad skulle man göra utan musik? Tänk så tråkigt...:p Nu lyssnar jag på Perry and the Poorboys, de var way länge sedan men texterna sitter där dom ska ändå :p Haha jag kommer aldrig glömma bort veckan vi totalt stalkade dom och hamnade i Philadelphia kyrkan och blev hjärntvättade - tack oskar!!! ;) Men jag har inte musiken på datorn, jag är så dum att jag inte lagt in mina skivor - blä. Oh well man kan inte vara smart!

Igår var iaf gospelkören (som jag är med i) och uppträdde på en gudstjäns. Min första i USA och de var ju rätt trevligt, spännande att höra allt på engelska..lite nytt och lite gammalt. Gick iaf bra med sången även fast jag bara varit med en gång, fick beröm från körledaren och vem blir inte glad då.

Nu - perryhunt!..nej plugg var det ju :p


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha vilka minnen :) kommer nog heller aldrig glömma den veckan men kul hade vi ;)

2009-02-26 @ 17:46:01
Postat av: Pernilla

Haha vilka minnen :) kommer nog heller aldrig glömma den veckan men kul hade vi ;)



2009-02-26 @ 17:46:35
Postat av: joyce

Hej sötnos !



VAR MED Å TÄVLA OM EN FLOWER KLÄNNING FRÅN NELLY ! :)



KRAM



obs ! om du ej vill skit i !;) ha det nice

2009-02-27 @ 00:13:36
URL: http://kemmielynleysen.blogg.se/
Postat av: Jojo

Pernilla: En mix mellan kul och lite lätt pinsamt ibland får jag lov att säga - men vad gör man inte för att titta...oj jag menade lyssna på hot guys (eller en iaf!)

2009-02-27 @ 02:01:49
URL: http://jojoaug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0