Morning

Goood morgon, solen skiner och finns det något som får en på bra humör när man hoppar upp ur sängen så är det väl vackert väder! :)

Idag är det fullt upp på schemat, majoriteten är plugg men sedan ska jag till min värdfamilj på middag klockan 18 och de kommer jag att glömma bort - jag bara vet det. Kommer sitte på biblioteket dränkt i massa böcker och papper och alla mina tankar kommer vara i konstiga managementteorier. Ska skriva lappar och sätta på larmet för säkerhetsskull.

Dagens 2-do:
Sammanfatta sista sidorna i kap 8 + kap 9 till PoM
Skriva journal 2 till PoPR
Hitta tre artiklar till PoPR
Läsa kap 7 i PoPR + plugga till quiz
Börja med Workbook i Ad&Pro

Underbar Söndag - verkligen! :)
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0