Mitt i veckan!!

Så var dagens lektioner över - hade grupp quiz på PR och fick gå efter 40 min, mycket skönt eftersom vi började 30min än vanligt också. Ad&Pro fick vi också gå tidigt så de var ju bra :) Sitter på biblioteket och ska skriva en inlämning som ska in på fredag och är lycklig över att jag inte har någonting till imorgon. Denna inlämning ska vara på 2-3 sidor, och nu kommer jag på att jag måste intervjua 5 personer. Tur att jag är på biblioteket då!


Ändrade mina kurser också till nästa termin, eller jag tog bort stress management och ändrade tiden på exercise walkingkursen samt la till Tennis. På tennisen står jag på väntlistan..men jag är först så de borde inte vara några problem. Läser 2 vanliga kurser på 5 poäng..en måndagkvällar och andra MWF på eftermiddagen. Sedan tennis, jogging samt exercise walking på förmiddagarna :) Mycket träning blir det, fun fun fun. Ser verkligen fram emot tennisen..

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Helena

Jippie!! Äntligen en tennisbuddy när du kommer tillbaka!! :-) kramar

2009-02-13 @ 13:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0