Lördag

Happy lördag!

Vaknade vid kvart över elva och slängde mig in i duschen där jag fastnade, varmvatten är min bästa vän :p Tog det lungt och var på Cardinals nest för brunch kvart i tolv - jag kan vara snabb också! Åk med Richard, Richard och Dannika och de var så trevligt så. Folk kommer och går - man kan verkligen sitta där i evigheter och dricka kaffe och äta frukt (om dom inte smakar kylskåp!).

Gårdagen var suuuper. Shoppade lite på H&M; en sommarklänning till mexico, två cardigans - en gratis, en blus och en långärmad tröja. Tycker att växlingskursen hade kunnat vara bättre men ändå. Sedan blev det middag på Chipotle vid 21.30 och sedan film hos Katie och Bethy (som rymde till en bar efter några min)...vi såg på Sweet Home Alabama, så söt och jag blev kär i tre killar! Drama när jag inte hittade min plånbok när dom lämnade av mig - men efter några turer hit coh dit hittade vi den i bilen - tack gud!

Idag är det biblioteket till 4 tiden och sedan ska vi hem till Katies hus - riktiga hem. Party party! En timmas bilfärd och krogrunda ikväll. Sjukt billig öl är utlovad och kommer bli underbart kul!! Nej nu ska jag arbeta med workbooken. Kommer få sitta till MITT i natten imorgon känner jag - illa! Vart är Toby??

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0