Live from..

Nu har jag varit på biblioteket sedan strax innan 11 och de var knappast en produktiv start. Men nu är jag i alla fall klar med min litteraturrapport till Projektledningen, har skickat in den och allt. Nu är det bara att hålla tummarna och hoppas att den går igenom. Är så otroligt skönt att vara klar med den, jippie.
Sedan så började jag arbeta lite smått med vår handbok/arbetsbok som ska vara klar och lämnas in på måndag. Vi ska fortsätta imorgon och på söndag också, men idag blir det inget mer för vi kom på att vi behöver ha boken.

Oh well, lite lagom produktiv dag har det iaf varit. Nu ska jag lämna hemmets trygga vrå aka biblioteket och gå hem och byta tröja. Ska möte upp tjejerna strax och då åker vi mot Columbus för shopping och middag. Vad som händer sen vet man aldrig men de blir nog något iaf :) Wie mot H&M och vidare!

Ha en bra fredagkväll..eller hoppas ni hade en bra kväll rättare sagt!
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0