Johanna 4 år

JAG VILL INTE!!!
Jag måste plugga inför managementprovet imorgon - men jag vill inte, vill vill vill inte! Avskyr är ett ord jag skulle matcha ihop med min lärare och kursen jag läser. Jag (och alla andra i klassen) är klart överrens om att nej de är skit. Hur illa är det inte då? När alla tycker de är skit och ingen vill gå dit?! Mycket!

Men men...bara jag får G så är jag glad och har fått A på alla inlämningar så oh well. Förhoppningsvis ska vi skriva i datorsal imorgon (läraren kunde inte tolka allas handstil, aka en persons handstil)..skulle ju vara lite trevligare då det går snabbare :) Nej men de är väl bara att komma igång igen efter middagen - Men jag vill inte!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0