Gospel..

Wei jag har hittat till gospelkören  - och den är helt fantastiskt bra!
Sarahs roomie är med och frågade om jag ville följa med, onsdagar mellan 19.30-21.00. Körledaren var en av dom bästa jag mött, så mycket energi och utstrålade verkligen glädje över musiken - fantastisk. Man blir helt överlycklig och jag kommer garranterat att vara där varje onsdag från och med nu. Bra eftersom alla har kvällskurser på onsdagar förutom jag typ.
Det "negativa" är att dom försöker få en att sjunga solon, haha I do NOT do that!! Big NaAh. Men aja vi får väl se hur det går, med rätt låt kanske det blir något bra. Nu fick jag massa inspiration och de kändes som det verkligen behövdes.

Nu - litteraturrapport och managementuppgift :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0