God..morgon/natt

Godmorgon till er i sverige..och godnatt till mig i USA. Klockan är 01.06 och jag har ytterligare en gång slagit mit biblioteksrekord - grattis till mig eller nått!  :p

Har varit SÅ duktig! Gjort klart två test - vågen!!! Sedan har jag gjort litteraturrapport vilket verkligen är jättetråkigt, men ibland är det bra att man umgås med trevliga äldre BBS-människor som har kunskap och hjälper till - tack tack tack! :)

Nu ska jag hem och hoppa i sängen! Ska upp 09 och träna och sedan sälja biljetter till internationella middagen mellan 11-12 innan lunchen och managementkursen klockan 13. Sedan är det presentationen på kvällen. Underbart, underbart. Ska förhoppningsvis hinna med dom sista två böckerna i projektledningskursen mellan 14.50-18.45 med middag och tennis (eller tennis efter presentationen kanske?).

Natti natti - jag kommer somna på vägen hem :p
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0