Gah!

Idag har jag bara en lektion på schemat, vi har eget arbete i Ad&Pro med våra workbooks som ska vara klara näst-nästa måndag..alltså lite mer än en vecka innan de ska in. Men självklart glömde jag dom i rummet så de får jag göra i helgen och under nästa vecka - jag vill/orkar inte gå och hämta dom nu :p

Gårdagen var helt okej, vissa drack mer än andra vilket alltid är intressant. Vi kom dock fram till att alla amerikanare är som tonåringar när det kommer till alkohol. Sov väldigt gott när jag landade i min säng runt 02 och väldigt hatisk mot min kära rumskamrat och kan inte längta mer än till när jag ska flytta. Jag orkar bara inte med människan. Hennes mamma skulle komma i helgen så hon ska inte ens åka hem, fansiken på den!

Nu ska jag hitta någon att luncha med och sedan blir det tillbaka till biblioteket och plugg! :)
Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0