Kunglig Förlovning!

Vilken underbar dag, äntligen är Victoria och Daniel  förlovade!

Såg filmen som Kungafamiljen spelat in på aftonbladets hemsida och wow jag blev helt gråtfärdig. Så otroligt söta dom är, första gången jag sett Daniel in action och han verkar ju riktigt go ju. Kungabröllop nästa försommar och jag ska stå där och vifta med en sverigeflagga om de så är de sista jag gör, i sann mormor-anda. Underbart!!


Jag tycker att dom borde spela in en dokumentär om förberedelserna inför bröllopet. Kom igen nu SVT, de är detta som de svenska folket vill se på TV! Omg vilken designer kommer stå för klänningen?!?!?

Stort grattis till de nyförlovade!

Ps. JAG VILL OCKSÅ!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0