Flytt

Hej hopp!
Ibland är man glad, ibland inte. Ibland tänker man på vissa saker och blir typ olycklig. Jag trivs inte i mitt rum, de är faktiskt hemskt..mycket trevliga rum men thats about it!! Så nu ska jag förhoppningsvis flytta. Har fått en lista av han som är ansvarig och titta efter någon vettigare människa som funkar bättre med mig :p
Problemet är att alla är newbies, men ska maila dom iaf och kolla läget. Blir ju bara för 4 veckor...men herregud de skulle vara underbart - underbart! Så förhoppningsvis hittar jag någon ny och kan flytta in asap!!! :)

Sitter på biblioteket, ska spela tennis 16.30 och innan dessa ska sista testet avklaras och jag ska skriva en sida om min presentation till managementkursen. Har ingen aning om vad jag ska skriva men det är väl bara att flumma eller nått.

Ciao från den rosa resväskan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0