Ett nytt bibliotek

Hej och halloj, det är helg..wei. Inte för att de är så stor skillnad om man jämför med en vardag, förutom lektionerna såklart :) Vaknade av skolklockorna som ringer en gång i timma, och i 17 år när klockan är 12 så blev riktig sovmorgon. Sedan fixade jag mig och mötte upp Sabrina för brunch. Tog vår tid..åt jätteblåbärspannkakor :) Frukten var sådääär..och fortfarande ingen annanas :(

Efter brunch så gick vi till Westerville´s bibliotek som verkligen var stort och fräsht men samtidigt mysigt. Dom har massa skivor och DVD´s så vi gick runt ett bra tag. Jag lånade GossipGirl season 1 och filmen Something New. Får ha dom en vecka men de ska man nog klara av...är en relativtl ung vecka, iaf om jag blir klar med inlämningsuppgifterna idag och imorgon så jag kan satsa på min mediaplan.

Nej nu ska jag komma igång...ikväll är de party!
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0