En lördag på biblioteket

Hej halloj!
Hoppas alla mår bra, de gör jag tralalal :p
Tog det lungt i morse, hoppade upp vid 11.30 och började fixa mig i snigelfart ungefär :p Hatar att stressa på morgonen..skulle lätt kunna ta 3 h att fixa sig. Nu sitter jag iaf på biblioteket och ska plugga inför managementprovet vi har på tisdag 13.00. Att önska sig en snowday är kanske lite mycket för det är 8 plusgrader här nu - ja vi har sjuka väderomslag här. Kommer garranterat att komma iaf en till snöstorsperiod så de gäller att inte hoppas för mycket på vår.

Dilemmat är då detta; Hur ska jag plugga in dessa 4 kapitel?
1) Göra övnings/essäfrågorna innan jag läser kapitlen
2) Läsa kapiteln och sedan göra övnings/essyfrågorna
3) Läsa kapitlen och skriva en sammanfattning och titta lite på övnings/essäfrågorna..

Vad tror ni är bäst?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0