Effektivitet

Det var rätt segt i början...men sedan hittade jag min inre effektivitet och jag har hunnit sammanfatta alla kapitel, skrivit en studyguide inför morgondagens quiz, skrivit klart journal 2.

DUKTIG!

Nu ska jag strax iväg till min Värdfamilj och äta middag, de blir lax och jag är jääääättteeee hungrig men de kommer säkert bli jättegott, jag litar på Annie!! Blir nog inte en så lång middag, hoppas jag. Jag måste tillbaka och plugga inför testet och finputsa på några inlämningar. Ska bli mycket trevligt hur som helst - riktig mat längtar magen efter!!
Ikväll blir det nog en film..känner mig verkligen på filmhumör!! :)

Ciao, ha en fab natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0