Blåsigt!

Om 20 minuter ska jag befinna mig på Campus Center och börja sälja biljetter till den globala middagen som är nästa vecka någongång, haha bra att jag vet när den är! :p Skulle sitta med Eduardo men när han inte fick betalt ville han inte..hej ego. Men richard ska iaf komma och hålla mig lite sällskap :) Engelsmän kan man lite på :p

I morse tvingade jag mig upp och iväg till gymmet för lite löpband och magträning, skönt att äntligen vara igång 100%. Nu jäklans...som alltid! I eftermiddag har jag lektion 13-14.50 och då får vi väl tillbaka våra prov :S Herregud hur kan de ha gått?

Nej nu har jag bråttom, måste fixa till mig!
Puss och kram från ett soligt men blåsigt Westerville och Otterbein College!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0