Betyg..

(Jag är nöjd, men jag MÅSTE klaga lite bara!)
Fick tillbaka lite uppgifter idag..quiz, en journal och den individuella rapporten från PR-kursen. Fick 9/10 på quizet..fungerar för jag hade inte pluggat. Journal 9/10 för jag hade inte skrivit tillräckligt om någon teknik..nöjd. Men sen kommer vi till rapporten!! Jag blev nöjd när jag såg 57 poäng av 60 möjliga...men sen hade han dragit bort 2 poäng för jag vettefansiken.

Något med grammatiken eller typsnittet, går inte att tolka hanstilen)...VARFÖR då? Jag tycker de var rätt kass stil, förväntar han sig att jag ska vara expert..de går ju knappast att jämföra med alla andra som är amerikanare!! Tycker faktiskt jag kunde fått dom 2 poängen - snällhet, hallå?!
Inte för att de spelar någon roll egentligen..men jag gör allting bra annat och så ska han dra bort poäng för något puckat - BLÄ!!! Fick ändå A men jag vill ha PLUS!
(fick inte tillbaka min workbook idag heller...på måndag ska dom som var kvar vara klara - tur i oturen, jag vill inte se! :S)

A comic showing a student lose hist scholarship because of one poor grade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0