Snöigt värre

Galet mycket snö, är mysigt men fan de tar så lång tid när man ska gå överallt!! Cykeln står iaf säkert i Katrins cykelrum och inte ute och fryser!

Idag var de föreläsning mellan 8.45-11.45, kan sammanfatta den som trååååkig..jag försökte hänga med de första två timmarna, sedan gav jag upp och satt och surfade på iPhonen istället, skolan hade varit så mycket tråkigare utan den! Kollade efter skolor i USA då jag funderar på att köra ett till års pluggande där borta, ja om de inte blir London...kan inte bestämma mig!!

Efter de att jag kom hem har jag gått ut med soppor och kartonger, bokat tvättid (7.e januari..så blir johanna med smutskläderna som kommer hem till Stockholm), varit och handlat lite frukost, mjölk och frukt, dammsugit, lagat mat..ätit mat och nu är det dags att börja läsa opponeringarna, yay fun! Ska ta och kolla upp vad vi ska skriva bara..kan tyyyp vara bra känns det som!

Vid 16.15 är det dags för jobb..så man får väl gå hemmifrån vid kvart i typisch!!
Ha en fab dag folket!
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0