Resa resa resa!!

Gud så jobbigt det är att gå in på banken och se att jag faktiskt har pengar och skuuuulllleeee kunna åka iväg på typ en resa till Thailand, USA eller något annat trevligt land. Just nu ligger en craaazy shoppingresa till USA högt upp på listan..gud så skönt de skulle vara!! Love that place!!!

Driva runt i stora shoppingcentrum, störst mall vinner, gå runt på Forever 21 i 3h som vanligt och prova typ allt dom har i butiken..gå och FIXA NAGLARNA så dom blir riktigt fina vilket skulle behövas nu för dom är kaos! Ta en kaffe på Starbucks efter att ha lunchat på Panera, yum yum yum!!! Oh saknar det sååå mycket just nu!


Men NEJ vi åker i oktober och de kommer bli galet skönt! Australien 8 mån - Nya Zealand - Fiju - USA 3 mån - (kanada?) - (karibien?) - Sverige!


Hääääärligt de kommer bli!!! Jag vill åka nu nu nu nu nu!!!!


Kommentarer
Postat av: Karro

Vem ska du åka med? Ska du åka på nå skolgrej eller är det bara i turist/resesyfte? :)



Fett avis är jag iallafall :)

2010-01-03 @ 14:44:49
URL: http://kajjo86.blogg.se/
Postat av: Jojo

Nee ingen skolgrej utan jag, Katrin från kalmar och sen Frida från sthlm som ska ta en jorden runt resa, vi blir borta ETT ÅR ungefär. Kommer bli såååå grymt!



Åker i oktober troligtvis till australien, sen nya zealand, fiji och slutligen usa i tre månader och resa runt där!

Sunshine är temat på resan..massa massa solsken! :)

2010-01-03 @ 20:00:10
URL: http://jojoaug.blogg.se/
Postat av: Karro

Fyfan va najs!! Jag vill också!!!! Vad kommer kalser att kosta om man får fråga? :)

2010-01-03 @ 23:58:30
URL: http://kajjo86.blogg.se/
Postat av: Jojo

Resa och boende räknar jag 50.000 och sen ytterligare ca 50.000 kommer jag nog ha att leva för.



Men vi ska jobba oss runt också för dom andra kommer nog inte ha lika mycket pengar. Men ca 100.000, fuck så mkt pengar de är!

2010-01-05 @ 12:25:34
URL: http://jojoaug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0