På landet!

Hej hopp!!

Vi har haft virusproblem i huset så jag har inte kunnat använda internet, men nu funkar stationära och jag vågade koppla in mig på nätverket..jag vill då inte riskera några dumma virus! :p Är iaf på landet och de är ett riktigt vinterland utanför fönstret. Massa massa snö även fast de är rätt varmt just idag och de känns som snön försrunnit från träden. Men imorgon blir de MINUS minus miiinnuusss och kallare kommer det bli :) Så mysigt!

Jag sitter inne och håller mig till mina böcker, håller planeringen bra och bara jag följer den så ska jag hinna klart med alla kapitel, göra alla övningar samt 1500 tentor som jag har liggande, tack Annica! :)

Julklappar blev det några också i form av sedlar, tank jo very much!!! :) Ska direkt in på banken utan att passera någon affär! Njo lite shopping blir det faktiskt också..till hallen! :)


Bungee jumping   Diving with fish   Bungee jumping

Diving with fish   Backpacking through the desert   Giraffes
Bilder: StaTravel.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0