Otillåtlig sovmorgon

Lördag..en grå och regnig dag i lille Kalmar! Inge vidare skönt att va ute och cykla då kan jag avslöja men perfekt pluggväder är det ju!

Imorse vaknade jag 08.02 och jo visst jag började 08, men klockan ville tydligen inte väcka mig då! :( Min lånemobil glömde jag hos annica igår så fick starta upp min gamla Samsung men nej jag ignorerade nog den, konstigt ljud :p Men var snabbt iväg och var på plats 08.25 så helt ok ändå.

Efter jobbet så var jag och handlade på Natto, 211:- bye bye men lite mer grönt i kylen och annan trevlig mat. Tur att iaf Netto ligger i närheten..way för blött för att cykla till Maxi. Nu har jag plockat undan hemma, fixat med kläder, packat upp och gjort mat. Ska ta och diska bort lite smutsiga saker och sedan blir de lunch innan plugget sätter igång! Idag är mitt mål att göra kapitel 1-2 och ev kapitel 3 då de i princip bara är att läsa dom. Sedan ska jag kika lite på SCM-uppifterna som lades ut idag!!

Puss!

Påminnelse - jag har INGA nummer i min (tillfälligt hos annica) telefon..så skriv namn eller så har jag ingen aning om vem du är :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0