Mystisdag!

Började dagen men en liten intervju på Falken inför Linnéambassadörsjobb, verkar som dom blivit lite mer seriösa i jämförelse med tidigare år..troligtvis för att de var fler som sökte i år. Men de gick helt okej, konstigt att bli intervjuad två och två dock. Snabbt och smidigt var de klart och jag cyklade till Katrin för vår pluggdag. Nu är de två dagar kvar till tentan och nja...vi är väl inte så effektiva.

Just nu sitter jag och skriver en övningstenta, gamla omtentan och nja förvirringen är total. Men har hela imorgon på mig också..sicken tur! Tentan ligger 8-12 på torsdag så man får iaf lite "ledig" tid innan nästa kurs börjar på fredagmorgon.

Ikväll är de jobb på schemat, 18-21 vilket är skönt! Annars så var vi och tog Svininfluensavaccin idag, snabbt och smidigt gick det..var nog där en 15 minuter, var av 10 min i kö! Så nu är vi safe också..vi hoppas slippa biverkninga också (håller tummarna).

Ciao från pluggverkstaden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0