Lite mycket att göra..

Herregud den här veckan har varit heeelt störd, jag har inte gått och lagt mig innan 02 någon kväll för har varit så mycket skolarbeten som skulle in, jobbande och massa annat som ska ha blivit gjort, därav i princip inget bloggande alls! :(

Men nu är alla PM inskickade, imorgon ska jag skriva första opponeringen för på tisdag förhoppningsvis den andra. Sedan åker jag hem på onsdag morgon, till södertälje och mammisen :) Sen blir de några dagar där innan jag åker till landet med Syrran och då blir de plugg plugg plugg!!

Planerar en dag i stan, eventuellt två! Då blir de till att träffa mormor och sedan lite kompisar. Har två som ligger på topplistan men finns fortfarande tid kvar...vem vill ses?!

Nu ska jag hoppa i sängen..tröttis Johanna och skolan börjar vid 8.45 imorgon! Puh!
Natti natti!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0