I Södertälje!!!

Uscha jag tycker inte om att gå upp tidigt, de är så hemskt! Tur att man fick åka bil till stationen iaf ;)

Sedan väntade 6h resa mot Södertälje Syd..buss, buss och massa mer buss. Tur att man är van att åka buss så de går rätt snabbt ändå! :) Satt och läste bok, läste DV, fixa lite skolarbete och sedan lyssnat på musik och sms.at med folk. Så de gick rätt snabbt och fick byta buss i Norrköping också och fick röra mig lite!

Lite sena blev vi men inte mycket så de var skönt också! Väl framme mötte jag upp syrran, efter att ha plogat halva trottoarerna i södertälje, och tog en fika. Mys att sitta och snacka med syrran och få sig en uppdatering. Snäll syrra har man, puss på dig Karro!

Pussar och kramar väntade från mina två små pluttar hemma, dom växer så fort när dom är små. Har inte sett dom på 4 månader så massa kärlek blev det. Resten av kvällen har gått till att leka, jaga, kolla på barnfilm (mysigt ju!), pyntat gran och ätit misslyckat julgodis.

Nu börjar man bli trött!!
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0