Fredag och SCM

Ojsan jag förträngde visst bloggen igår :p

Men tentan igår gick helt okej, godkänd ska jag väl iaf bli får vi hoppas. Var två som jag inte kunde men flummade som bara den så några poäng ska jag väl förhoppningsvis få!! :) Ja om 2-3 veckor kommer väl svaret, sådär lagom till jul, de får bära eller brista. Omtenta har jag absolut inte tid för men de känns som de gick bättre än de.

Idag så var det kursstart för supply chain management, holy shit säger jag bara!! Fucking matte med en massa formler och skit, jag stängde av öronen för de gick inte att lyssna. Men det är tur de inte är någon salstenta, annars hade de blivit liiite fullt upp med både kalken och SCM. Men är tre inlämningar och ett större paper :S Hoppas min bok kommer på måndag...annars får jag damp för 3 veckor ska de inte ta att få en bok!

Efter föreläsningen som slutade 15 cyklade vi och handlade och sen hem till annica för att äta pizza och ha en mysig kväll, film, idol och äta glass...jag och hosta som en toka! Imorgon är de jobb 8-13 så dags att hoppa i lopplådan nu.

Sleep tight!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0